Small fragments of a life

Standing on the edge of morning, scent of sex and new found glory...

Det regnar. Det finns en viss sak som man faktiskt inte vill göra när det regnar. Detta något är precis vad vi hade tänkt göra idag. Detta något är att gå på Liseberg. Som tur är, är vi väldigt flexibla i min familj. Det blir en tur till Ullared istället. Det är inte fy skam det heller, måste jag tycka. Även om jag känner att jag nog inte ska ha så mycket, så lär jag väl hitta saker så att jag klarar mig. Det brukar ofta vara så tycker jag, speciellt på Ullared, där allt är så skitbilligt. Men har jag tur hittar jag kanske en tröja eller två. Eller en handväska. Eller lite smink. Eller body butter, för det skulle jag verkligen behöva! Eller kanske... Ojdå, det låter visst som att det kan bli en del ja. Självinsikt kallas det.

Så Ullared idag, och Liseberg i morgon. Den här veckan har potential. Mamma bjuder på restaurang idag, och hon bjuder även mig och syster min på Liseberg i morgon, det kostar att bli gammal, hon fyller nämligen 50 idag, min lilla mor. Undrar jag om hon bjuder på det vi hittar i Ullared också? Det måste jag nog fråga. Men kan tycka att det borde hon ju!

Nu ska jag göra mig i ordning, är nyduschad, men måste göra i ordning håret och sätta på mig ett ansikte. Jag återkommer senare, eller i morgon eller något.


Morgonens låt; Something Corporate - I want to save you


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lotta
skriven :

Åh vad avundsjuk jag blir på dej som ska till Ullared.

2 Lina
skriven :

Ja, Pottis, du skulle ha varit med! Jag vet ju att du gillar Ullared! Vi får styra upp en till resa dit ihop! :)