Small fragments of a life

Standing on the rooftops, everybody scream your heart out!

Åhå, jag har fått mitt internet att fungera dugligt, så här kommer några bilder från min helg i Frankrike.

En sjö. Med fiskar och diverse fåglar.


Vacker vy.


Elisa.


En högfärdig svan, han talade inte med mig, trots att jag var såpass internationell att jag talade engelska med honom.


På väg tillbaka till bilen.




Sådärja. För övrigt är jag nu någonstans emellan Katrineholm och Frillesås. Närmst Frillesås, skulle jag tro. För vi har passerat Jönköping och Ulricehamn. Kom att tänka på när man var liten, då på den tiden det begac sig, och man satt i baksätet med kassettbandsfreestyle och sådana där inlästa sagor med bok till. Det var tider det. Nu för tiden sitter man med datorn i knäet och en internetuppkoppling. Tiderna förändras, mina vänner, jag säger bara det.

I morgon planerar vi för en dag på Liseberg, och sedan på torsdag en dag i Ullared. Inte så tokigt skulle jag vilja påstå.


Nu ska jag luta skallen en skvätt åt vänster tror jag, känner mig lite trött i ena ögat, då kan det vara bra med en liten power nap. Det är fantastiskt skönt att sova i bilar, det skakar lite och guppar lite, och man mår allmänt bra.


Dagens låt; Lostprophets - Rooftops


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Liseberg är bäst!