Small fragments of a life

IKEAs värmeljus

IKEAs värmeljus brinner länge. Väldigt länge. Nästan lite för länge. För jag är trött nu och vill gå och lägga mig, men om jag blåser ut ljusen nu kommer det inte gå att tända dem igen eftersom de är närapå utbrunna. Så det känns ju som lite slöseri. Ja, nu är jag kluven utöver hur jag ska göra. Kika på Criminal Minds på femman, och sedan hoppa i säng kanske? För de kan inte brinna mer än en timme till, det kan de bara inte!

Jag såg något väldigt sant men förvirrande på facebook förut idag; igår vid den här tiden var klockan inte alls vad den är nu. Eller något sådant. Som sagt; förvirrande. Men jag måste ju ändå ha varit en av dem som led minst av att vi drog fram klockorna. Det tackar vi för.

I morgon är det måndag, det har jag inget emot alls, jag tycker om måndagar. Väldigt mycket. Och i morgon blir det en fika med Jennie, det tycker vi om! :)

Nu ska jag ägna lite uppmärksamhet åt TV:n. Och; 1:a värmeljuset av 30 har hunnit slockna under tiden jag författat detta!

Fridens liljor
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Skav Jan
skriven :

Hahaa.. Vilka problem du verkar ha med dina skav ljus! Haha.. Dom brinner fan länge när man vill att dom ska släckas.. :) Inte bra :P Kram