Small fragments of a life

Top model?

Jag har varit väldigt negativt inställd till det jag idag gjort. Anti. Helt och hållet. Fåfängt och dyrt, för att inte tala om tråkigt.

Tji fick jag, jag tar tillbaka allt det där, för jag har haft en riktigt rolig dag tillsammans med Helena och Maria. Vi åkte inte den vita limousinen, för den hade gått i baklås. (Tack och lov, för det kändes löjligt, då hade vi ju ändå behövt gå tillbaka Safiren sedan, i snöyran!) Men vi blev sminkade och fotade, och det var riktigt roligt.

Och, ja, jag blev tvungen att köpa lite bilder, för en del av dem blev faktiskt riktigt bra.























Nu ska jag lägga mig och vila några timmar, för jag ska jobba i natt igen.


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Alltså kanon fina bilder.. Skit snyggt!! :D

2 Sara
skriven :

De va ja som skrev de första inlägget.. Kram Tord

3 Lina
skriven :

Haha, jag hade fått mejl om kommentarer, öppnade det första och frågade mig själv vem som kommenterat, tur att du märkte att du missat att skriva ditt namn! ;)



Tack, förresten! Jag blev riktigt nöjd med bilderna, duktiga fotografer! :)



Kram Arne