Small fragments of a life

You are the antidote that gets me by...

Myskväll hemma igår, så det blev inte allt för sen sänggång, innan midnatt låg jag i sängen. Ändå sov jag till strax efter 11 idag på förmiddagen. Men det var skönt, att för en gångs skull vakna och känna sig pigg och utvilad.

Då får vi se vad dagen har att bjuda på, jag ska på bio snart i alla fall. Drar med mig lillkusinen Adam på bio för att se Avatar. Vi såg den visserligen ett par dagar innan julafton, men den var ju så himla bra, så när jag såg i tidningen i fredags morse att den skulle visas på bio idag kände jag att jag måste gå!

Ska göra mig i ordning nu, sedan vandra till Ica Nära för att köpa lite nötter att ha på bion, och så vidare för att möta Adam. Dagen har potential. Det kan hända att det blir lite städning här hemma när filmen är slut. Man vet aldrig... Det finns lite att plocka med.

Nej, mot bion!


Dagens låt; Crossfade - Cold



Fridens liljor!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: