Small fragments of a life

Baby, it's fact our love is true, the way black is black and blue is just blue...

Juni står för dörren, mina vänner. Snart, jättesnart, jättejättesnart är det officiellt sommar. Nu tycker jag visserligen att det redan är sommar, med tanke på att vi nu kommit in i den tid på året då man inte behöver tänka på ytterkläder när man går ut. Såvida det inte är tidig morgon, eller om det regnar såklart. Jag befinner mig för stunden på en veranda till en sommarstuga i Gnesta. Ankis sommarstuga. Och här är det sommar. Kortärmat och uppvikta jeans, och när solen kikar fram emellan molnen blir det ändå bra varmt. Anki är duktig och klipper gräset medan jag sitter i en stol och sköter mitt jobb. (uppdatering av bloggen alltså)

När vi åkte hit stannade vi till vid en pizzeria på vägen och köpte med oss varsin kebabsallad, så det blir middagen ikväll. Och så blir det ett glas rött till det. Sedan kan man inte klaga på livet, inte!

Lite bilder på det hela, kanske?


Börjar med en från igår. Finn 1 fel...



Man blir lite patriotisk, eller hur?


Här är vi!


Anki stretar på.


Här har man det bra!




Nej, nu ska jag vara lite social med Anki!


Dagens låt; Hellogoodbye - Baby, it's fact


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Härligt med sommar!! Peppar peppar så ska det ju bli ganska hyggligt väder! Men jösses vad Crucio tar sig upp på höga höjder! ;o) Kram Veronica

2 Birgitta
skriven :

OOOO vad underbart det ser ut i Gnesta, ett riktigt paradis♥

3 Lina
skriven :

Veronica; Jodå, han kan den lille mannen! ;)



Birgitta; Ja, det är ett paradis, en lisa för själen! :)