Small fragments of a life

Söndag kväll

Sådärja. Då var det helg! Då slår vi klackarna i taket och häller i oss en butelj rödvin!
Som att man skulle orka det. Jag har slagit mig ner i soffan och funderar starkt på att aldrig resa mig igen. Jag sitter riktigt bra här, med en mysig Crucio tryckt intill benet och en sovandes Imperius i fönstret. Livet blir inte mycket bättre än så.

Jag har tagit mig igenom säsong 4-8 av Förhäxad, så nu har jag börjat från början. Och det är precis lika bra som det alltid har varit. Väl värt pengarna! Det är kul när man gör ett lyckat köp! Sedan att jag inte kan sitta rakt upp och ner och titta på TV/film, det är en annan femma det.

Jag vet inte vad det är som gör att jag har så svårt för att sitta rakt upp och ner och titta på film. Rimligtvis ska man inte behöva plocka med saker och ting när man tittar på TV, men jag måste göra det. Har alltid något i händerna när jag tittar på TV, oftast har jag datorn i knäet, har jag inte det kan jag dock gärna sitta och knäppa med en penna. Typ.

Nej, nu väntar sängen på mig, den ser sådär inbjudande ut och jag kan inte motstå den!


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: