Small fragments of a life

I can't imagine all the people that you know, and the places that you go when the lights are turned down low...

Det har varit en riktigt härlig fredag! Först med jobb till 14, sedan hem för att göra veckans närvarouppgift och delprov 3 i naturkunskapen. Och skicka in osmoslaborationen. Så nu ligger jag i fas! Det är grymt skönt, och nu bara 4 veckor kvar! Det enda jobbiga är att jag kikade lite på veckan som kommer, och jag har fått en ny insändningsuppgift som ska göras. Det är inga dåliga insändningsuppgifter vi får i den här kursen heller, det känns som att jag kommer behöva ännu en studiesession på bibblan.

När naturkunskapen var klar kom lillkusin förbi på en kopp kaffe. Alltid trevligt. Vi satt och petade på våra mobiltelefoner, som vi nog inte riktigt kommit underfund med ännu. Men det tar sig, det gör det!

På kvällen var det sedan dags för konsert i Tallåsaulan. Det var något jippo som hade med världens barn att göra, riktigt trevligt med fin sång. Och så är det grymt roligt att titta på folk! Helena och jag gjorde sällskap, och satt och myste, och sjöng livligt med på allsångerna. En riktigt härlig kväll. Och hade man fått ha med sig en pava vin hade det nog varit ännu härligare.

Och så fick jag en present av Helena, jag är nu ägare till stans coolaste tisha!



Nu ska jag knoppa alldeles snart, för i morgon ska jag först och främst lösa melodikrysset med Veronica (vi löser tillsammans över MSN) och senare sticker jag ut till Jennie och Janne och deras lilleman ute i Holmatorp. Helgen har potential, det har den verkligen.


Och så skänker vi en tanke och en önskan om snabb bättring till Birgitta.



Dagens låt; Something Corporate - Konstantine


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sara
skriven :

Vad har hänt med Birgitta? :(

2 Adam
skriven :

Så sööööööt uggla! :D