Small fragments of a life

Söndag förmiddag.

Jag lever, det gör jag. Men det har varit lite mycket nu, på senaste tiden.

I torsdags spenderade jag dagen ute hos Tiina i Forssjö, en trevlig dag, som sedan avslutades hemma hos mamma eftersom hon fyllde hela 51 år. Hon börjar bli gammal nu, min lilla mor.

Sedan i fredags snurrade jag runt på stan en stund och fixade en del, innan jag åkte ut till min frisör i Forssjö för att styra upp håret som fått växa fritt under hela våren. Det tog en stund med klippning, färgning och slingning, men jag blev så skitjävlanöjd! Nu är håret så mycket snyggare, och så mycket mer lätthanterligt.

Så igår firade vi Tiinas 30-årsdag, lite i efterskott sådär. Jag kommer att berätta mer om den när jag har fått in bilderna på datorn. Eftersom min kamera är död lånade jag pappas, men jag glömde be om datorsladden till den, så jag kan just nu inte få bilderna ur kameran och in i datorn, därför får ni vänta på att höra om dagen. Måste ha bilderna till, för att göra berättelsen mer levande. Men kan avslöja att vi hade jävligt roligt, och att Tiina var alldeles bortkollrad!

Idag är jag lite småseg, men so worth it!

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Hallå där!! Sååå djävla gammal är jag ju inte... Det kommer du att förstå själv en dag! Så det så!

Kram