Small fragments of a life

Dag 21. En låt du lyssnar på när du är lycklig.

Här är en av de låtar jag lyssnar på när jag är lycklig.




Visst är det helt normalt att efter skoldagens slut behöva stå och fundera en stund på var man parkerade sin cykel? Väl? För om det inte är det så är det något fel på mig. Igår när jag skulle åka från campus kunde jag först inte för mitt liv komma ihåg var jag parkerat den blå faran. Jag ville inte gå runt och leta heller, för det hade ju sett dumt ut. Bättre att stå och se förvirrad ut en stund, för det märker ju ingen.

Idag gjorde jag den muntliga delen av HEL-tentan. Det känns som att det gick bra, men det gjorde det förra gången också, så det är ju inte något att gå efter. Vi ska få resultat seanast den 25:e maj. Så nu är det bara att vänta och se. Nu är det över för den här gången i alla fall, så för tillfället lägger jag det på hyllan och försöker fokusera på neurobiologin, har lite att göra där nu känns det som. Och anatomin. Jag överväger att helt enkelt sluta sova, annars vet jag inte riktigt hur jag ska hinna.

Om en stund kommer pappa förbi med farmor och farfar. Jag ska få pappas gamla tjockTV, och så ska de ta med både mig och min gamla TV till K-town igen. I natt står jobb på schemat, så jag har sovit en stund här nu på eftermiddagen. Kommer ändå säkerligen vara dyngtrött i natt, men när man bara jobbar en natt så funkar det. Om inte annat så går det på ren vilja.

Nu ska jag packa ner det sista så att jag är redo när de kommer!

Fridens liljor!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jennie
skriven :

Lycka till men jobbet:) Men jag tycker faktiskt att din pappa kan ge dig en platt-tv det är du värd efter allt du sliter med i skolan :)

2 Lina
skriven :

Tack vännen :) Haha, jag ska meddela honom det! Kanske skulle man önska sig en i julklapp? Eller kan vi inte införa midsommarjul? Det är så långt kvar till December menar jag!

3 Jennie
skriven :

Jag har firat jul i jul(i) det var riktigt roligt ica violen idiotförklarade mig när jag frågade efter rödkål mitt i sommaren, det var ingenting det saluförde just nu... - De svarade att rödkål var säsongsbetonat... Kompisen som jag hade bjudit över svimmlade nästan när hon kom in i min lägenhet. Alla tomtar o juldukar var framplockade och julgranen nerhämtat från vinden och klädd och på stereon skrålade White Christmas. Och det bästa av allt var att under granen låg det en liten klapp. En av de roligaste jularna jag har haft faktiskt. :)