Small fragments of a life

Dag 25. En låt som får dig att skratta.

Det får väl bli den här då. Joråsåatte. Världens sämsta humor, I know.





Och så är det så jävla skönt att man har koll på läget, världens pejl liksom. I morgon ska jag tydligen till Norrköping, för vår andra fältstudie. Yes. Men det löste sig ju finfint i alla fall, vi är 5 pers som ska åka från Linköping, så vi packar in oss i en bil och drar iväg. Kalas. Men det innebär tidig morgon i morgon, tidigare än vanligt. Men vad fan, man är ju morgonmänniska!...

Jag ska för övrigt försöka bättra mig på att ta mer initiativ och våga prata lite mer. För de visdomsorden har jag fått med mig på vägen idag, så jag kan jobba på det under sommaren. Prata mer. Ja, det känns verkligen som något jag måste jobba på.

Nu ska jag skriva om muskelkontraktioner. Det ni!

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: