Small fragments of a life

Take a look at me so you can see, how beautiful you are...

Det har varit en rolig dag!

Vi började med att hålla ett seminarium om respiration, vilket faktiskt var riktigt roligt.
Vi hade bland annat gjort ett litet skådespel om hur gasutbytet sker i alveolerna. 1 var berättare, 3 var syre, 3 var koldioxid och jag var hemoglobin. Det var en förstklassig föreställning måste jag säga, jag är mycket nöjd med min insats... Hehe.

Sedan blev det en snabb lunch innan det var dags att åka ut till campus Valla igen för gruppgympa. Jag har inte trott att det här med gruppgympa är min grej, men det är faktiskt riktigt roligt! Gruppen som höll i gympan gjorde det bra, det var ett riktigt skoj pass!

Nu ska jag lägga upp min BK rapport på it's, så är det ur världen!

Dagens låt; Secondhand Serenade - Stranger

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: