Small fragments of a life

But no one is ever gonna love you more than I do...

Ännu en dag har passerat. Jag vet inte jag, men det känns som att dagarna passerar väldigt fort nu.
Idag har vi i gympagruppen suttit och knåpat med lite musik. Vi har valt ut vilka låtar vi ska ha i vårat gympapass, och vi har bestämt vem som ska leda vilka delar av passet. Jag ska ta uppvärmningen, jag känner mig riktigt peppad på det, det ska bli riktigt kul! Vi ska träffas igen på tisdag kväll, laga lite mat och käka ihop, och sedan styra upp lite mer med det här passet. Det är mycket att tänka på, men det är kul!

Under kvällen har jag suttit och läst om citronsyracykeln och elektrontransportkedjan (känn på det ordet!). Nu ska jag försöka låta det sjunka in och så får jag läsa det i morgon igen och se om jag förstår lite mer. Och så fick jag ett tips om att kolla elektrontransportkedjan på youtube, så det ska jag göra.

Jag har också hunnit med att lyssna på musik här på kvällen, så kvällens låt blir följande; Band of horses - No one's gonna love you

Fridens liljor!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: