Small fragments of a life

Under my skin, under these scars, take me again, tear me apart

Det är långa dagar med mycket att göra just nu. Idag ska jag spendera förmiddagen med att plugga inför basgruppen imorgon eftersom jag måste vara redo att diskutera våra frågeställningar. Sedan ska jag ta mig till Linköping för att möta upp Elin och vi ska sitta med vår kandidatuppsats igen. Vi måste få till metod-delen nu så vi kan bolla den lite med vår handledare. Och så måste jag förbereda inför morgondagen. Först basgrupp fram till 12 i Linköping sedan ska jag ta med mig Maria och Matilda till Norrköping för att föreläsa om fysisk aktivitet för ett gäng arbetssökande. Det är en del av en pedagogisk uppgift vi har fått och det ska bli sönt när den är över eftersom jag då kan checka av en sak på att-göra-listan.
 
Igår kväll när jag skulle natta Hilma ville hon läsa. En kokbok. Så vi tog med den största kokboken vi har till sängen och sedan låg vi och kikade på olika frukter, kryddor och örter och läste namnen på dem. Sedan var det väldigt viktigt att vi lade en lapp där vi slutade så vi inte tappar bort oss till nästa gång. Hon är bra söt den där humlan, jag tror faktiskt aldrig att jag har haft en kokbok som kvällslektyr förut och då gick jag ändå restaurang på gymnasiet.
 
Nu är det dags att sätta igång med lite plugg så jag blir färdig, det kommer bli en lång dag och en sen kväll men så är det att läsa på universitetet.
 
 
Dagens låt: Trading yesterday - Under my skin
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: