Small fragments of a life

Onsdagsövningar

Sitter på tåget hem från Linköping, väldigt nöjd med dagen ändå. Den började med gruppmöte angående en entrepenörskapsuppgift vi ska ta oss an. Ganska komplicerad men kort sagt en rapport på 5-10 sidor som ska skrivas. Nu har vi delat upp arbetet så jag har att göra i helgen kan jag säga!
 
Efter det lilla mötet var det dags för basgrupp där vi diskuterade detta med rörelserädsla och hur man kan arbeta med patienter med långvariga smärttillstånd. Det är ett väldigt intressant ämne och vi virade in oss ganska bra i diskussion, en givande basgruppsträff idag alltså!
 
På eftermiddagen hade vi sedan färdighetslektion gällande lumbalrygg med undersökning sådant kul. Det var en riktigt bra färdighet där vissa av undersökningarna kändes igen.
 
På rasten pratade vi om hur man bäst får bort låsningar i ryggen. Två av mina kursare demonstrerar ett tillvägagångssätt på bilden nedan. Ser väldigt gymnastiskt ut tycker jag personligen :)
 
Allt som allt en bra dag, nu längtar jag hem till hon den där fina. Imorgon ska vi genomföra vår första intervju vilket innebär en låååång dag för min del, så skapligt tidigt hem idag känns bra!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: