Small fragments of a life

I'm tired of all the nudity, so much sex without love

Fan vad trött jag har varit idag, sov inget bra alls i natt, låg och vred o vände mig och drömde en massa konstiga drömmar, och när jag vaknade var jag inte säker på om det var verklighet eller ej. Kommer inte ihåg så mycket detaljer just nu, men jag minns att jag drömde om en biljakt och sedan hade jag en dröm om någon grotta med jordväggar. Ja, det var mycket märkligt alltihop. Det blir en tidig kväll ikväll, hoppas jag får sova bättre. Jag skulle tro att jag sovit dåligt på senare tid p.g.a att jag inte är van att sova så många nätter i rad som jag gjort nu.

Idag var jag uppe på Djurmagasinet och köpte lite grejor till min lilla kissemiss, och i morgon bär det av för att hämta hem honom. Längtar en massa! Vill verkligen ha hem honom nu!!

Nej, nu ska jag ta och se på CSI NY, sen är det dags att knoppa.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: