Small fragments of a life

Try to find out what makes you tick as I lie down, sore and sick...

Nu har det ännu en gång dröjt ett tag mellan inläggen, jag förstår inte hur det kommer sig? Var har jag gjort av min moral? ;)

Nej, men det händer inte så mycket här, och ärligt talat måste jag väl säga att jag gillar det. Det är ju ändå semestertider, och då ska det väl hända ingenting!

Men i morgon lämnar vi stan vid halv fyra, destination; Göteborg! Det har potential, det kan bli bra! På Lördag blir det Liseberg, sen på kvällen är det äntligen dags för U2. Så blir det hemgång igen på söndag.

Men nu ska jag återvända till tvättstugan om en liten stund, det är ett aber det också. När jag blir rik ska jag helt enkelt köpa nya kläder!

Tingeling
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: