Small fragments of a life

I will shut the world away

En fredag precis som vilken annan fredag som helst... :) Typ så i alla fall. Men, igår var Anki och jag så duktiga så, först var vi in på Nautilus och tränade 1 timme, sen skulle vi på vattengympa, den var desvärre inställd, men vi simmade istället. Och gjorde magövningen, så fantastisk jobbig, men riktigt skön!

Annars lunkar livet på i vanlig takt, vi skulle ha fått papprena om varsel den här veckan, men jag har inte hört något ännu. Det skulle vara skönt att få dem nu, så man vet hur länge vi får vara kvar.

Jag tycker det känns lite onödigt dock att de skickar oss på utbildningar både till höger och vänster när de vet att vi inte kommer vara kvar nästa år. Mycket märkligt att det går att lägga pengar på sådant när det ska sparas!

Just för tillfället sitter jag hemma hos pappa, var till Ida i Nävertorp förut, och kände att det var smidigare att åka hit och uggla en stund innan mattelektionen, eftersom det är MYCKET närmare dit härifrån än hemifrån mig.

Nej, nu är det sjunde himlen på tv, så jag ska kika en stund :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: