Small fragments of a life

Onsdag eftermiddag

Ojoj, det här håller på att haverera. Men nu har det varit mycket jobb de senaste dagarna. Jag slapp jobba en natt, vara ledig en, jobba en, vara ledig en och jobba tre. Istället blev det jobba 3 nätter, vara ledig en, och sedan jobba två till. Jag gillar.

Igår hade jag fantastiskt mycket att göra, jobbade natten, hem och sova till 15, vidare mot jobbet för lönesamtal, sedan mot Veronica för att färga hår och öva musik, och så tillbaka till jobbet. Fullt upp så att säga.

Nu är jag relativt nyvaken, ska mysa lite mer med katterna, sedan bär det av ut till Jennie i Forsa, fina grejor det!

Som ni kanske förstår är det många bollar i luften just nu. Men jag är nöjd med livet! :)

Nu ska jag klippa lite kattklor, sedan dags att göra sig i ordning.

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: