Small fragments of a life

If I could look beyond you face, and photograph your head in place, would I find you smiling in the picture?

Eufori. Jag har på något höger (jag är trött på att vänster fått så mycket uppmärksamhet genom alla år) lyckats hitta 4188 av de 4423 bilder jag lyckades radera från datorn. Tydligen lyckades jag inte alls radera dem, utan bara gömma dem i en mapp i papperskorgen. Jag återställde allt som fanns i papperskorgen (låt mig meddela att det inte var lite, jag borde definitivt tömma den oftare!) och lade i en enda mapp på skrivbordet. Jag har gått igenom den förut, men inte hittat bilderna, så ikväll öppnade jag den av misstag och vips låg alla bilderna där. Jag är osäker på hur det gick till, men till gick det. Jag är förnämligt nöjd, som Anki skulle uttrycka det. :)

Nu ska jag försöka hitta en bild som symboliserar stress, vilket är veckans tisdagstema. Det fick bli en bild från Sonisphere festival i Hultsfred förra året. Stressen av att tävla. För jag tycker att det är stressande att tävla mot något. Kul, men stressigt. Här är det Helena som tävlar mot Fredrik. Daddy ger henne en hjälpande hand när hon fallit.





Nu har jag lite att göra, jag ska lägga över 1488 bilder på min externa hårddisk bland annat.


Kvällens låt; K's choice - Almost happy


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: