Small fragments of a life

In the moonligt, in the dark times of your life, you'll see grey skies, and dark skies, but darkness turns to light...

Det har varit ett par händelserika dagar. Torsdagkvällen spenderades hos Tiina och Staffan ute i Forssjö. Jag vet inte hur många vi var som hittat dit, grillning stod på schemat i alla fall, och en fantastisk kväll blev det!

Hilma försöker gömma sig bakom min rygg.


Fina Hilmis :)


Jörgen letar öl...


Finaste Tiina :)


Kalas


Skål


Staffan hittade sin rätta plats.


Det ska böjas i tid, det som krokigt ska bli...



Jag åkte ner på stan igår för att färga och vaxa ögonbrynen, och när jag ändå var där nere tänkte jag kika in i klädaffärerna. Så jag investerade i ett par jeans, 1 vit långärmad tröja, en skjorta, en scarf och en jacka. Jag hittade en höstjacka på Kappahl som föll mig helt i smaken, och tur ska man ha, så det var halva priset på REA-priset. Jag betalade 75 kr för den. Sådana fynd gillar jag! :)

Jackan, och nya jeansen :)



Nu ska jag ta och ringa ett samtal till farmor och farfar för att se om de bjuder på middag ikväll också. Det skulle inte vara så tokigt. Sedan börjar jag jobba 22:30. Sista natten innan min långledihet. I like.

Dagens låt; Israel Cannan - All things change

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: