Small fragments of a life

Sista kvällen som 22-åring.

Sådärja! Hemma från veckans vattengympa. Jag fick låna pappas bil så jag slapp cykla dit ner, och det var ju skönt. Tänkte att jag skulle simma en halvtimma eller så innan vattengympan också, men det blev bara 20 minuter, för bassängen var full av sniglar. Vad tråkigt det är att simma i slow-motion.

Nu ska jag kika färdigt på dokumentären på 4:an, sedan bär det av mot sängen. Bad, dusch och bastu gör att man blir trött, sedan lite varm soppa på det så är man redo att däcka. Men fastnade på den här dokumentären, så nu måste jag ju se slutet!

I morgon är det min dag, min bara min! Dagen kommer bjuda på massage, handling, räkningsbetalning, jobb och sedan fest. Ja, dagen har definitivt potential! :)

God natt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: