Small fragments of a life

Onsdag kväll

Jag har varit dålig på att blogga de senaste dagarna. Därför borde jag ju nu prestera ett superinlägg, slagkraftigt, roligt, minnesvärt... Men nej fan, jag orkar faktiskt inte. Jag orkar inte anstränga min stackars hjärna så pass. Om jag nu har hjärnan kvar inunder pannbenet. Jag är faktiskt inte helt säker på det, för huvudet har känts ovanligt tungt på senaste. Kanske någon har borrat hål i mitt huvud, plockat ur hjärnan, fyllt skålen med måsten och sedan limmat igen. Det kan faktiskt vara så.

Igår var jag hos Anki tillsammans med nattpersonalen. Det var en fantastiskt trevlig kväll, som jag gärna gör om. Många gånger.

Kvällens bästa bild


Jag ska ladda upp fler bilder, så småningom, men jag är sjukt trött för tillfället och måste knoppa.

Natti!

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tiiiina
skriven :

Så fina ni är flickor:) ska bli så kul o träffa er alla i sommar:) ja lotta o eva har jag ju redan haft förmånen att jobba med:)