Small fragments of a life

Dag 10. En låt som får dig att somna.

Jaha, det här var inte så svårt, inte svårt alls faktiskt. Det fanns en tid då jag inte kunde somna när det var för tyst. Så jag lyssnade på en och samma låt på repeat hela natten igenom. Nämligen följande.






Det har varit en underbar dag! I K-town. Den började lugnt och fint med sovmorgon och sedan frukost tillsammans med Staffan, Hilma och Anja.

Sedan blev det annat att göra, en tur ut till Holmatorp och världens bästaste Klassonfamilj. Älskade, saknade vänner.

Sedan åkte jag in till stan igen och hämtade upp Anki och så körde vi till Stallsbackar och gick vår vanliga runda, helt underbart! :) Oj, vad jag har saknat!!

Efter promenaden åkte jag till mamma och tog en snabbdusch, sedan till systemet och efter det till Veronica. För att träffa en saknad vän, och för att mysa med världens sötaste prinsar! Ojoj, vad jag saknar dem! Mina finaste pojkar!

Sedan tog jag med mig Veronica ut till Forssjö, så blev det grillning och en allmänt trevlig kväll innan vi åkte tillbaka in till stan. Och nu sitter jag hemma hos Helena.

Man går inte direkt sysslolös när man är och hälsar på! I morgon blir det besök hos farmor och farfar. Världens bästaste farmor och farfar.


Nu ska jag vara lite social!


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jennie
skriven :

Såååå kul att ha dig här saknat/saknar våra träffar.

Anton undrade varför du hade så bråttom hem, försökte att förklara att du har fler kompisar att hälsa på.-Varför det hon har ju oss,-Min älskade Bus-Lina, min kompis.Så min älskade vän du är uppskattad <3 av alla stora som små//J