Small fragments of a life

Don't tell me if I'm dying, 'cause I don't want to know...

Jag har haft en alldeles finfin dag ute i det vackra Forssjö, ännu en gång på besök hos underbara familjen Jurvanen-Hallberg. Den här gången kom även Anki och Pernilla (aka Börni) ((aka står för also known as... Det är utrikiska och betyder "också känd som")) och Börnis lilltjej. Vi hade en väldigt mysig eftermiddag, med bebismys, Hello Kitty pyssel, prat och skratt.

Framåt kvällen hjälpte Staffan med att byta radio i morsans bil. Det var intressant. Det gick mycket bättre än när vi skulle göra det i Corsan. Den här gången var vi inte ens tvungna att dubbelfista bilen. (Nivån på humor är fruktansvärt låg emellanåt...) Nu blev det gjort i alla fall.

I morgon väntar ännu en ledig dag. Det betyder sovmorgon, och det känns väldigt bra, för klockan har hunnit bli 02:30 och jag har inte kommit i säng ännu. Jag vet inte riktigt var jag har gjort av min moral, jag brukar vara i säng en bra stund innan midnatt. Det blir sådär ibland. Men nu är jag lite trött i ena ögat, så det kommer nog inte att bli några problem att somna. Det är bara det att jag önskar att dygnet hade fler timmar.

I morgon ska jag och Anki härja runt med våra stavar igen. Det ser jag fram emot, för det var riktigt längesedan nu, och jag har saknat. Fast det är mest mitt fel att det inte blivit av, det är inte lätt att hinna med allt man skulle vilja hinna med alla gånger.

Avslutar dagens inlägg med lite bilder.

Anki och Anja


Fina :)


Börni och lilltjejen



Nej, nu ropar min säng på mig.


Dagens låt; Thriving Ivory - Angels on the moon


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: