Small fragments of a life

My head's full of thoughts, thoughts of you...

Den här dagen har spenderats i Norrköping tillsammans med Helena. Vi åkte hemifrån redan vid 10 i morse, för att ta oss mot Peking. Vi styrde mot turistbyrån, och sedan gick vi uppåt mot campus, för i morgon eftermiddag ska jag till LiU campus i Norrpan. Så nu vet jag var det ligger, och behöver inte fundera på huruvida jag ska hitta eller inte i morgon.

När vi väl kommit rätt gick vi till centrum för att kika i diverse affärer i galleriorna där. Sedan åkte vi till Ingelsta för att kolla läget där, jag hittade inte så mycket, men Helena investerade i ett par snygga skor. När uret började närma sig 15 låg blodsockernivån och lurade någonstans vid skosulorna, så då bestämde vi oss för att käka lite, och Helena bjöd på mat, mycket uppskattat!

När vi var mätta och belåtna kikade vi i ett par butiker till, innan vi bestämde oss för att det var dags att styra hemåt. Jag var trött när jag kom hem, så tog en liten power nap på soffan, för att sedan kika på Bones på 3:an. Vilket för mig är veckans höjdpunkt.

I morgon drar skolan igång på riktigt. Då börjar HEL-kursen, och vi ska bli indelade i basgrupper. Dagen börjar med 3 föreläsningar i Linköping, för att sedan fortsätta med storgruppen i Norrköping. Och om jag inte minns helt fel ska jag vara i Norrköping på tisdag. Inte dumt att slippa de där sista milen till Linköping. Visserligen är det motorväg, och det brukar gå lätt att köra, men ändå skönt att köra en lite kortare sträcka.

Avslutar med diverse bilder.

Sötaste lilla mysiga Crucio


Finaste gosigaste Imperius


Det är mycket att ha med sig när man ska till skolan...


LiU campus US. Här håller jag till om dagarna.


Och såhär ser jag ut om dagarna...


Mina nya träningsskor.


Jag investerade i en disktrasa på Bauhaus.


Och fick det här av Helena. Tuggummi! :)


Veronica var här i måndags, vilket syns på min fna veckoplanerare. :)



Nu sovdags!


Dagens låt; Delta Goodrem - Will you fall for me

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Veronica A
skriven :

:D PLUGGA!! PLUGGA!!

2 Jennie
skriven :

Go for it girl

3 Lina
skriven :

Veronica; Det pluggas för fulla muggar här ;)

Jennie; I'm going for it, I am ;)