Small fragments of a life

I just wanna live, don't really care about the things that they say!

Ett lyckorus idag. Inte av någon uppenbar anledning, kanske beror det på de 4 koppar kaffe jag redan hunnit hälla i mig, eller för att Good Charlotte förgyllde min bilresa till Norrköping, eller för att jag faktiskt lever min dröm. Eller för att jag har världens bästaste vänner. Eller kanske en mix av de fyra. Hursomhaver så skiter jag i vilket, för det är en jäkligt najs känsla.

Så just nu sitter jag i Norrköping och väntar på att klockan ska gå, så det blir dags att börja vår basgruppsträff. Sedan blir det färd mot Forssjö för att hämta upp Hilma på förskolan, och så får vi se vad vi hittar på för skoj på eftermiddagen. Ska kika in hos optikern också för att lämna in bågarna jag lånade med mig hem i lördags. Jag lade upp bilder på alla bågar även på facebook, och folk var rörande överrens om att jag bör välja nr. 2. Så det blir det nog. Klart att folk tycker jag ska köpa de dyraste... Men det är smällar man får ta. Det kostar att ligga på topp, så att säga.

Nej, nu ska jag avrunda, kolla mejlen, och invänta mina basgruppskamrater.

Men lite bilder först. Bara för att jag är kär i de här 2 små prinsarna, och för att jag aldrig kommer sluta älska dem, ens när mitt hjärta slutat slå. För att de kan muntra upp mig, även de gråaste av dagar, och för att det räcker med att sitta och titta på dem för att överväldigas av en känsla av kärlek.










Älskade, älskade små.




Dagens låt; Good Charlotte - I just wanna live


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tiina
skriven :

tack för hjälpen med hilmut igår:) och jag kan stå ut med att bli terroriserad av den lilla retro loppan ni gjorde så fint :D