Small fragments of a life

Dag 15. En låt som beskriver dig.

Det här var svårt, och det tog en stund att komma på vilken låt jag skulle välja.
Till slut bestämde jag mig för den här, för den tycker jag beskriver mig rätt bra, ändå.





Dagen har varit lång och fylld med information. Försten 2 timmar lång föreläsning om motorik, efter det bassgruppsträff i 1,5 timmar. Sedan 1 timma lunch och efter det närmare 2,5 timmar färdighet i rörelsemätning. Och det där med rörelsemätning måste jag öva på. Det är inte det lättaste, vill jag påstå.

Dagen var slut 15:30 i alla fall, så då blev det hemfärd och skönt är det att bara ta det lugnt en stund.

I morgon ska vi sitta med vår beröringsuppgift igen, och förhoppningsvis bli klara med den. Sedan kommer resten av helgen att bjuda på plugg. Omtenta på måndag innebär att det kommer bli några timmars studerande i helgen. Men det känns helt ok. Om det blir bra väder kanske jag tar mig till TF (trädgårdsföreningen) för att plugga i solen. Man kan ju alltid hoppas i alla fall.

Nu ska jag snart göra mig i ordning för kvällens äventyr!

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: