Small fragments of a life

I've been lookin for someone like you...

Det är en jäkla rolig utbildning det här, vi får träna på lektionstid och lära oss allt och lite till om kroppen och träning. Det är skoj!

Arbetet med seniorgympan fortsätter, och det går faktiskt framåt! Vi har snart färdigställt vår rapport, ska bara göra en intensitetskurva, sammanställa allting och scanna in våra fina streckgubbar.
Idag träffades vi i ett rum uppe på Clinicum och genomförde passet, jag är riktigt nöjd med min uppvärmning så nu ska jag bara öva in allt så jag kan byten utantill.
Vi har i alla fall roligt när vi övar;

Övningen som INTE heter Hitlerhunden!


Elin gör rygglyft.


Elin, Yngve och Anna twistar


Elin går ner i twisten.


Uppvärmningen på tavlan.



Men nu är det dags att sova, för i morgon ska min basgrupp hålla i ett seminarium om respiration.
På eftermiddagen har vi sedan gruppgympa igen ute på campus Valla.

Dagens låt; Boys like girls - Someone like you

Fridens liljor!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 tiina
skriven :

Min sg säger att man inte ska upp så långt eller högt i rygglyften men vad vet väl jag?

2 Lina
skriven :

Vad vet väl man? Jag har inte hört något om rygglyftsstopp. Men jag är ju bara en ryg sjättedel sg... ;)