Small fragments of a life

Break my face, my back, my arms, my neck, but please don't break my heart...

Dagen har känts lång. Ryggen gör ont och det är tröttsamt. Jag måste ta tag i det här med min rygg nu. Ringde vårdcentralen på eftermiddagen, men telefonkön var full så jag får ringa igen i morgon. Eller på fredag.

Vi hade basgympa på schemat idag, men det blev inget av med det för min del, för det skulle min rygg aldrig ha pallat. Istället fick jag sitta vid sidan och observera och sedan ge återkoppling. Det hade varit roligare att vara med, men kroppen protesterar.

Under kvällen har jag varit trött och egentligen inte gjort så mycket, läst lite, pluggat lite och sådär. Nu är klockan snart 22 och det innebär att man får gå och lägga sig. I morgon har vi färdighet ledundersökning columna (ryggraden). Det kan ju bli spännande.

Dagens låt; K's choice - My heart

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Veronica A
skriven :

Ring igen, du måste vara rädd om dig! De kan väl undersöka dig imorgon! Bra att du vilade idag. KRAM

2 Lina
skriven :

Jag ska ringa i morgon, får vi se om jag kan få en tid :) Kram!