Small fragments of a life

My tongue is tied to a dream of being with you...

Idag har vi haft ledundersökning skuldra. Jag tyckte det gick riktigt bra, men det är mycket att hålla i huvudet, mycket att lära sig och mycket att komma ihåg. Spännande dock!
Fast det är ju lite suspekta situationer man hamnar i ibland, som när man blir fastspänd på en brits i bh och en kursare står och drar i armen en. Lägg till det i listan över situationer man aldrig trodde man skulle befinna sig i, liksom.

Efter ledundersökningen kom gympagruppen hem till mig. Vi började med att laga mat, gjorde det enkelt för oss och styrde upp köttfärssås och spagetti. Vi käkade innan vi drog igång med låtlistor och rörelser och låtanalys och sådant som ska göras. Nu ska jag vara påhittig och styra upp rörelser till mina låtar till nästa gång vi ses.

För övrigt har jag ont i ryggen idag, det känns som att jag ska gå av. Jag hoppas att nattens sömn gör att det släpper, för i morgon eftermiddag ska vi basgympa. Det kan bli en ordentlig utmaning om ryggen bråkar. Det är hög tid att kontakta vårdcentral och säga att jag vill träffa en sådan där himlans trevlig människa. (Sjukgymnast).

Jag håller på att lära mig en ny låt på guran min, jag har lyckats lära mig första versen och refrängen, men resten är lite klurigare. Vissa partier är lite för höga för mig, men det är ett försök i alla fall...



Nu ska jag knyta mig, i morgon är en ny dag. Då ska vi träffas i EMG-gruppen och styra upp rapporten. Förhoppningsvis blir den färdig i morgon!


Dagens låt; The All-American rejects - My paper heart


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Veronica A
skriven :

Kul att lära sig nytt! Men förstår dig precis, när det är så mycket man ska ha i huvudet! Fin sång! Jag & Crucio lyssnade <3 KRAM

2 Lina
skriven :

Tack vännen! :) Ni är så fina, du och grabbarna! :)