Small fragments of a life

Life's like a road that you travel

Ännu en vecka är till ända, ännu en helg lagd till historien. Det har varit ett par intensiva dagar nu, gårdagen spenderades på busfabriken i Norrköping med de två humlorna. Anja kastar sig mer än gärna ut i rutschkanor och upp i klätterställningar. Jag lyckades tappa min plånbok men någon ärlig person lämnade in den i kassan, tusen tack för det! När vi åkte hem på eftermiddag/kväll var båda tjejerna trötta och slitna men efter lite mat i magen och några godisbitar piggnade i alla fall Hilma på sig.
 
Idag har det varit fullt hus med fikabesök. Det är alltid trevligt när släkten kommer även om man efteråt känner sig helt urlakad. Men vi trotsade tröttheten och gav oss iväg ut en sväng. Det är fantastiskt när solen faktiskt värmer igen. Lite kaffe och varm choklad ute i den friska luften innan Anja tyckte att vi skulle åka hem.
 
I morgon är det tillbaka till verkligheten igen, full rulle hela dagen och sent hem. Men innan dess väntar en natt och förhoppningsvis en massa sömn. Jag är så trött att jag skulle kunna sitta och sova just nu. Jag misstänker att hon den där fina har somnat tillsammans med lillhumlan inne i sovrummet. Så kan det gå.
 
Dagens låt: Rascal Flatts - Life is a highway
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: