Small fragments of a life

Det går hit, det går dit, det går runt en liten bit!

Den här dagen hade kunnat sluta på tre olika sätt; katastrofalt, halvkatastrofalt eller jävligt bra. Och jag är tacksam över att den slutade med det senaste alternativet. Godkänd (om)tenta i ländryggskursen och ett godkännande att gå upp på slutseminarium med kandidatuppsatsen. Just nu kan det inte bli bättre! För det betyder att jag tar mig mot min examen, sakta men säkert så är jag på väg och jag ska nå dit. Nu är det bara det sista kvar, bara att kötta på! De där 17 artiklarna som vi skulle kunna referera till under tentan ska jag nu gräva ner i en låda och inte titta på igen. I alla fall inte inom den närmsta framtiden. (Nu hugger vi in på ny kurs och med den kommer nya artiklar. Fun.)
 
Ikväll och imorgon bitti ska vi fixa det absolut sista med kandidatuppsatsen innan inlämning för seminariet. Och i helgen tänker jag faktiskt ta, just det, LEDIGT! De senaste 3 helgerna har annars inneburit plugg från morgon till kväll. Så det här är jag värd!
 
Men eftersom det är lite småfix kvar har jag inte tid att sitta här och blogga, jag måste passa på att läsa igenom uppsatsen igen. (Man blir inte dåligt hemmablind i sin egen text!)
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: