Small fragments of a life

My weakness is that I care too much

Idag har jag varit på det roligaste seminariumet hittills under min utbildning. Vi har ju jobbat med en uppgift i entrepenörskap där vi skulle hitta på en inovation som kan underlätta arbetet inom vården. Det har varit ett ganska roligt arbete som idag skulle redovisas i form av ett seminarium där vi presenterade vår idé. När man satt i publiken fick man ta på sig antingen en keps i färg röd, gul eller grön eller ett par solglasögon. Dessa var symboler för den person man var, antingen kritiker (röd keps), investerare (gul keps), positivt inställd (grön keps) eller köpare/kund (glasögon). Sedan skulle man utifrån sin karaktär ställa frågor till de som presenterade sin idé. Det var ett riktigt roligt koncept och det var kul att höra allas påhittiga idéer!
 
I övrigt har jag nu transkriberat två av mina tre intervjuer, jag gjorde precis det sista på nr. 2 så när den var klar bytte jag från intervju till Spotify. Så skönt att sitta och lyssna på musik utan att behöva försöka hinna med att skriva ner allt som sägs. Jag sitter alltså på tåget på väg hem nu, nu börjar helgen. Underbart! Jag ska hinna med handling innan hon den där fina kommer hem. Mat och vin ska införskaffas. Lovely!
 
Hej hösten, jag har saknat dig!
 
Sofia och Hanna agerar köpare :)
 
Dagens låt; Papa Roach - Scars (acoustic version)
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: