Small fragments of a life

If right is leaving, I'd rather be wrong 'cause she is the sunlight

Ännu en morgon på tåget. De håller på med något banarbete mellan Strångsjö och Simonstorp vilket denna vecka har inneburit att vi blivit stående ett tag för att släppa före ett mötande tåg. Det är tydligen enkelspår just nu. Men det innebär att jag kommer sent till skolan varje dag. Turligt är väl kanske att vi inte har några lektioner den är veckan men det är irriterande att komma 20 minuter försent dagligen i alla fall. Jag tar ett djupt andetag och intalar mig själv att det bara är 2,5 månad kvar nu med pendling.
 
I helgen blir det en tur till Linköping med tentaplugg på campus på lördag. Sedan kommer Tiina ner framåt eftermiddagen, på kvällen ska vi se en show (anders och måns - primater med topplån) och sedan ska vi faktiskt sova på hotell. Det ser vi fram emot :)
 
I eftermiddag ska vi till min fina gamla vän som fyllde år förra helgen, fira henne litegrann. Mysigt!
 
Nu ska jag läsa metodiskussion, eftersom min dropbox jobbar på att uppdatera det dokument jag helst vill öppna... Ibland är tekniken skit. Men jag tillhör i alla fall en generation som slipper spara sitt examensarbete på x-antal disketter ;)
 
Dagens låt; Trading Yesterday - she is the sunlight
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: