Small fragments of a life

Den vackraste stunden i livet var den när du kom...

En lång vecka går nu mot sitt slut. Veckan har dock bjudit på både årets första dopp i sjön, skoletande och ett besök i kyrkan.

I tisdags hade vi planeringsdag, vi jobbade på hela förmiddagen innan vi fick god mat och efter det relaxa hela eftermiddagen. Vi spenderade dagen på Sandvik och det gjorde minsann inte ont!

Igår när jag hämtade söthumlorna hade Hilma kommit på att hon inte hade några skor till avslutningen. Så jag tog med mig tjejerna till skokanonen för att köpa skor. Vi hittade en par fina skor till Anja, men i Hilma storlek var allt så bedrövligt urplockat så det fanns verkligen inga fina avslutningsskor till henne! Så vi for vidare till Åkes skor och historien upprepade sig. Därför blev det ett besök på Crispin på Kvarnen och där hittade vi ett par skor som passade utmärkt, både i storlek och till kläderna hon skulle ha på sig. Och att det var halva priset på dem gjorde inget!

När vi sedan kom hem slingade vi Hilma hår och imorgon lockade vi till det med platttången. Hon blev så fin storhumlan!

Nu har jag äntligen fått min nya mobil och än så länge är jag supernöjd! Nu hoppas jag bara att det går att ringa med den snart, och skicka sms. Simkortet måste tydligen aktiveras först...

Nu är det sovdags, min fantastiska sambo ligger redan här bredvid mig och snusar.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: