Small fragments of a life

Tacksamhet

Vi har haft en fantastiskt trevlig kväll hos Thereze, med god mat, gott vin och massa skratt! Ibland känns det helt enkelt som att livet inte kan bli bättre!

Min underbara sambo ligger här bredvid mig och småsnarkar. Jag förundras varje dag över hur mycket man kan älska någon. Varenda slag hjärtat slår i mitt bröst är för henne, tiden går och man inser hur länge sedan det var vi var nykära. Ändå är jag lika kär i henne nu, om inte mer, som när jag föll handlöst för henne. Hon är det finaste jag vet och jag förstår inte hur jag klarat mig så läbge utan henne. Hon är allt jag någonsin kunnat önska, och så mycket mer därtill. Jag kan inte tänka mig en framtid utan henne, hon som är det finaste jag vet, hon som gav en mening till alla kärlekssånger, hon som andas liv i mig med sina kyssar, hon som lyser upp mitt liv som ingen annan gjort innan henne. Jag älskar henne så oändligt mycket att ord inte förklara! Nu väntar (snart) 3,5 veckor semester tillsammans och det ska bli alldeles fantastiskt! Vi har lite planer, Västerås och Stockholm ingår i dem, med hotell och musik och sådant som hör sommaren till. Likaså midsommar på Holmatorp tillsammans med två av de finaste människorna i världen! Just nu är det en fantastisk känsla att vara jag, det är underbart att leva!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: