Small fragments of a life

Don't tell my heart, my achy breaky heart

Det har varit en mycket bra dag idag, som började med att Mia tittade förbi vid lunchtid. Vi satt och snackade och hade trevligt en stund, väldigt kul att träffa henne igen, nu var det ett tag sen sist. Det är så svårt att hinna med allt man ska och vill göra, det är så mycket.

Sedan åkte Karro, hennes päron och jag och tittade på kattbebisarna, och jag är helt salig, jag ska köpa den sötaste lilla katt jag någonsin sett! Jag ska döpa honom till Imperius.




På kvällen for vi iväg och hämtade Helena innan vi for vidare ner på stan och såg på MC kortegen, var riktigt trevligt faktiskt, var en hel del folk man kände där. Synd bara att det är så mycket sura kärringar ute och skaver, jag blir så trött på dem!! Det ska klagas och maras, fan de kan ju stanna hemma istället, det är väl 50-åriga kärringar som inte fått till något på 4 månader, det är väl därför de är så tjuriga!

Efter kortegen blev det öltält, vi satt och hade trebligt och lyssnade på Polysong, riktigt kul faktiskt. Men det blev inte alltför sent, eftersom Helena skulle upp och jobba i morgon och både jag och Karro var trötta. Sitter och ser på CSI nu, sen blir det höpp i säng.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: