Small fragments of a life

There's a light at each end of this tunnel

Idag förärades IKEA i Linköping ett besök av mig och min farmor. Handlade lite fina lampor och lite köksattiraljer. Farmor hittade en massa saker jag borde köpa tills jag drog med henne till kassan eftersom jag kände att jag höll på att göra av med hela lönen. Tack och lov var det inte så illa, fick väldigt mycket saker för en ganska liten summa pengar. Det är det jag gillar med IKEA. Jag blev lite förundrad dock, för jag kommer ihåg när jag var liten och mamma och pappa släpade med oss dit för att de skulle handla. Och det var döden. Men nu är det riktigt skoj.

Efter IKEA tittade vi in på Gina Tricot och jag köpte två fina tröjor. Men nu är det slutspenderat, nu är det hårdhanskarna på som gäller, inget mer spenderande den här månaden.

I morgon kväll är det fest så det blir städa på förmiddagen, sen drar vi igång på kvällen. Ska bli väldigt skoj.

Nehej, snart dags att hoppa i säng, känner mig lite trött efter dagen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: