Small fragments of a life

And I never thought I'd feel this way

Trevlig dag med snack, skratt och matlagning som avslutades med lite musik.

Dagen började 10.00 för mig, då ringde min irriterande väckarklocka och drog mig ur mina vackra drömmar. Men det var bara att lyda, opp och göra sig i ordning och städa upp lite här hemma, innan Helena kom och hämtade mig vid 14.30, då vi for opp till Willys och handlade lite innan vi for hem till Helena och började hemkunskapslektionen.  Lärde henne att laga lasagne, vilket gick mycket bra, det blev väldans mumsigt =)

Sedan for jag ner till Pingstkyrkan och lyssnade på en form utav konsert, inget kykrligt eller så, de uppträdde där för att de fick låna lokalen gratis. Hehe.

I morgon blir det sömn, det är dags för jobb igen, efter att ha varit ledig i 8 nätter är det dags att återvända till jobbet och skava. Lite bittert är det nu när det är öltölt på stan, men det är ju inte så mycket att göra åt det. Förhoppningsvis går helgen snabbt i alla fall. 9 arbetsnätter kvar innan semestern, nu är det nedräkning på gång! =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: