Small fragments of a life

I'm not crazy, I'm just a little impaired

Jaha, dagarna vandrar på i rask takt, och jag ska inte klaga, för nu längtar jag till jul! Syr på min julkorts säck, så den ska bli färdig i tid, sen hoppas jag att jag får många julkort. Men måste nog tyvärr tro att det inte blir så många, inte när den moderna tekniken funkar alldeles utmärkt och är gratis, och när jag inte själv skickat så många julkort i mina dagar. Men jag får väl be mamma, pappa och farmor och farfar att skicka ett 20-tal var till mig.

Annars händer det desvärre inte så mycket, har varit lite festande, umgänge med vänner och så jobb såklart. Alltid jobb. Men nu bara 5 nätter innan långledig. Fint så. Snart är Oktober slut, och måste säga att jag faktiskt bävar lite inför November, har bokat in så sjukt mycket på något vänster, så jag vet inte hur jag ska hinna. Men det blir nog bra det också till slut. Ser i alla fall fram emot Göteborg, ska bli väldans skoj det.

Jobb i helgen, det är så jobbigt att jobba Fredag, lördag och söndag natt, men det är ju ett måste. Går upp i tid i December, bara 5 %, men det blir ju ändå ett litet tillskott i kassan. Det är jag inte ett dugg ledsen för måste jag säga.

Har läst en hel på senaste, först Brisingr, så sjukt bra bok! Tredje i serien, nu väntar jag ivrigt på den fjärde och sista boken. Efter Brisingr läste jag Smuts, en väldigt tänkvärd och ibland äcklig bok. Men riktigt bra var den i alla fall. Kan jag varmt rekommendera.

Nej, nu ska jag snart gå och knoppa, hade tänkt hinna till gymet i morgon innan jobbet. Fint, gå upp vid 12, åka till gymet, åka hem och lägga sig igen. Så härligt så.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: