Small fragments of a life

And when the rain begins to fall

Nu är det full rulle hemma hos mig. Har äntligen fått hem min lilla kissemiss, vilket betyder lek och stoj mest hela dagarna. Han ligger ner i kurvorna när han pilar från hallen in bakom soffan och sen tillbaka igen. Det är en väldigt pratig gosse jag fått tag på, ibland går han runt och piper, och piper man tillbaka får man svar igen. Så himla mysigt så. Nu börjar jag förstå hur syster min kan vara så puttinuttig med sin katt, man blir alldeles kär =)

Nu har han sovit här i två nätter, och jag har väl inte riktigt blivit van vid att känna att man har en pälsboll hopkrupen vid sidan om en i sängen. Men det blir nog bra det med så småningom, är nog en vanesak skulle jag tro =)

Idag fick jag äntligen en kallelse till spirometri, nästa onsdag ska jag till vårdcentralen. Som jag har väntat på denna kallelse! Men nu är den äntligen här, så nu är det väl bara att vänta och se vad resultatet blir.

Nehej, nu är det snart läggdags, har tvättstugan i morgon, mindre kul men ett nödvändigt ont. Och nu har Imperius krånglat sig upp på mitt databord på något mystiskt sätt så jag måste gå och plocka ner honom.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: