Small fragments of a life

If you want to know why...

Nu har fadern äntligen fixat min dator, sopat den ren och sedan ominstallerat allt. Fint att vara av med virusen.

Idag har mitt lilla odjur varit väldigt olydig, bitit på diverse kablar och traskat upp på bordet ett antal gånger. Man skulle väl kunna säga att det pågår en viljornas kamp här hemma just nu. Och jag planerar att vinna den kampen. Man kan ju inte ha en katt som biter på kablar, traskar in bakom TV hyllan och hoppar upp på bordet. Nej, någon ordning får det ju lov att vara. Går inte att ligga på latsidan här inte, rätt var det är måste man resa sig ur soffan för att plocka ner honom från databordet. Förhoppningsvis blir det väl bättre så småningom.

Skickade ut diverse inbjudningar häromsistens, och skrev att folk skulle OSA senast den 8 September. Men alla har inte OSA:t. Vet inte folk att OSA betyder OM SVAR ANHÅLLES, alltså ska man höra av sig och berätta om man kommer eller inte kommer. Mycket irriterande! Nu räknar jag med att de inte kommer, och kommer de tänker jag säga som det är. Ett stort irritationsmoment.

Nej, nu ska jag ta Imperius under armen och gå och lägga mig.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: