Small fragments of a life

If I lay here, if I just lay here, would you lie with me and just forget the world?

Skapligt ruskigt trött när klockan ringde, men tvingade upp ögonen ändå. Och tur var väl det för inte många minuter senare ringde Tiina. Så idag bär det av ut till Forssjö igen, den här gången hem till Tiina. I like very much. Förhoppningsvis kan vi ta en koppa kaffe i solen. Härligt. Då vet man att man lever.

Jag läser en väldigt bra bok för tillfället; Change of heart av Jodi Picoult. Den handlar om en man som mördat en polis och dennes styvdotter. Han blir dömd till döden, men får vänta i 11 år på sitt straff. Så ser han en nyhetssändning på TV om en liten flicka som behöver ett nytt hjärta, och han bestämmer sig för att han vill donera sitt hjärta till honom där han dör. Den lilla flickan är syster till tjejen han mördat.

Nehepp, det här duger inget till, jag ska ta och göra mig i ordning innan jag åker ut till Forssjö.

Tingeling!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: