Small fragments of a life

Make every door you walk through a living work of art

Nu är det bra länge sedan jag uppdaterade bloggen, men det finns en bra anledning till det; min dator blåskärmar och startar om sig varenda gång jag försöker uppdatera. Men nu har jag kommit på att jag kan uppdatera från mobilen, så jag får köra på det tills min nya dator kommer! Jag beställde en ny dator för en vecka sedan, tyvärr kommer den inte förrän tidigast den 29:e, men det är smällar man får ta, det viktigaste är att jag skaffar en my dator, för jag orkar inte med den gamla längre! Så är det någon som vill ha en dålig sämre sämst begagnad dator är det bara att säga till ;) nej, nu ska jag försöka få mig lite sömn, sen upp och städa hade jag tänkt, och eventuellt en liten promenad i det vackra vädret, var ute i tisdags och igår med Anki, då gick vi en timme, och så har jag jobbat två nätter nu, så det blir en kort promenad om det blir någon idag. Men det kan vara skönt det också! :) så blir det en lite längre promenad i morgon igen. :) men först lite sömn. NattiNatti
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: