Small fragments of a life

Show me what it looks like, outside your window at twilight...

Så, i fredags hade jag ju tänkt att jag skulle städa här hemma, men det blev inte gjort, när jag vaknade då klockan ringde klockan ett var det som att vakna ur en koma. Jag var något så sjukt trött så jag kände att jag behövde ut och röra på mig, annars skulle jag somna igen, och då skulle jag inte kunna sova på natten. Så jag tog med mig veronica ut på en timmes promenad, runt stalls backar. Mycket trevligt! På kvällen blev det sedan grillning på gatstuberg, vi kikade på solnedgången, grillade korv och drack gott, så himla härligt! Lördagen blev sedan lugn, jag gjorde inget speciellt alls, men kunde inte sticka näsan utanför dörren på grund av att luften var full av äckligt pollen! Det kom en regnskur igår dock, så efter det passade jag på att öppna balkongdörren lite och vädra ur och äntligen fick jag tummen ur och städade upp här hemma. Så det känns riktigt skönt! Nej, jag vet egentligen inte varför jag är vaken såhär dags, jag ska ju jobba i natt, så nu ska jag försöka knoppa en stund till. Tingeling
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: