Small fragments of a life

happy bday to me...

Och så har lite tid passerat sedan jag bloggade... Det är ju som vanligt, det går några intensiva veckor, sen lägger jag av mig... Haha. Ja, man känner ju sig själv i alla fall. På senaste har det varit mycket jobb, men det går ju det också, då går tiden lite fortare i alla fall. Har återfått kontakten med en gammal vän, så det är väldigt trevligt.

Läste i Kurren häromdagen om ett jobb där man fick massa i lön för att roa sig. Man skulle leva på en ö av något slag och fick sola, bada, segla och surfa om dagarna, bara man bloggade om det och visade upp för världen. Tyvärr hade dock ansökningstiden gått ut, annars hade jag nog fan sökt det där jobbet. Tror dock det var något på typ 40.000 som sökt från över 200 länder. Haha. Hade varit kul att försökt i alla fall! Hade nog passat systeryster eller mor min annars, att spendera 6 månader på en varm ö, de stackarna håller ju på att frysa ihjäl i denna bistra vintertid. Skönt att man itne har samma problem med frusenhet som de har...

Återkommer (ska försöka i alla fall) lite senare idag. Hinner inte skriva så mycket mer nu... Haha.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: