Small fragments of a life

Was it worth it?

Sitter för tillfället i soffan hos Helena, vi (jag, Helena och Veronica) har käkat tacos och ska nu kika en liten stund på Let's Dance, och sen ska vi kika på Ha ett underbart liv och Smala Sussie. Känns som att det blir en väldigt trevlig kväll.
Begav mig till Veronica vid 12-tiden, så var vi 3 ner på stan och käkade på Lilla Krog. Sen traskade vi runt en stund på stan innan vi gick hit. En heldag med vänner var precis vad jag behövde, jag var oerhört sällskapssjuk när jag var hemma med förkylning och feber. Minde kul kanske.

Men nu börjar förkylningen ge med sig, har i alla fall ingen feber längre, så det är skönt. I morgon bär det av till syster och Stefan i Virsbo så ska vi fira jul med modern. Trevligt! Ska man få fler klappar! =)

Nej, nu ska jag kika på TV:n istället för på dataskärmen. Hej.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: