Small fragments of a life

It's been hardly a moment...

Äntligen är helgen slut, och det är min tur att få vara lite ledig. Det tackar vi för! Så de närmsta två nätterna ska nu spenderas hemma i min egen säng, härligt så!

Helena ringde idag, hon hade vunnit 2 biljetter till Sonisphere, bara det att hon redan köpt biljetter dit, så dessa var till salu. Nu är i alla fall en av dem såld, för jag slog till direkt! Oh bussbiljett är också köpt, så kl. 05:55 på lördag rullar vi från stan, och kl. 09:00 är vi framme i Hultsfred. Så blir det festivalyra hela dagen och natten, och bussen lämnar sedan Hultsfred kl. 04:00 på söndag. Det här blir bra!

Annars är det inte mycket som händer, jag känner mig trött och sliten idag, men det är väl vad man har att vänta sig efter att ha jobbat 30 timmar i helgen. Nu är det bara onsdag och torsdag natt, sen går jag på semster! Så på fredag kväll blir det nog till att knäppa en kall öl, härligt! :)

Nu ska jag försöka få lite gjort här. Tingeling.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: