Small fragments of a life

And through it all, she offers me protection...

Vad hände egentligen igår? Blev jag överkörd av en långtradare? För det känns som det, hela kroppen värker. Men det kan ju också vara så att vi spelade ölbrännboll, och att jag nu har fått en helvetisk träningsvärk....
Men kul var det! En regel; Man måste alltid ha  något att dricka i en av händerna, burk, flaska eller mugg spelar ingen roll. Man får sätta ner den när man slår, men man måste ta upp den när man ska springa. Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med min insats som brännare, bollsinnet finns kvar tror jag bestämt.

När så brännbollen var klar åkte alla hem och gjorde sig i ordning innan vi mötte upp hemma hos Helena, där blev det pizza och förfest innan vi drog oss ner till Harrys. Trevligt umgänge, samtal och dans tills det stängde och därefter blev det dags för nattbad efter en vända hem till alla för att hämta handdukar. Så vid 3-tiden hoppade vi i plurret nere vid Djulö och det var underbart skönt i vattnet. Sen var det dags att åka hem och lägga sig, och det var alldeles utmärkt!

Idag känner jag mig lite sliten, men det kostar att ligga på topp! Det var i alla fall skitkul igår, och värt varenda krämpa jag har idag. haha.

Tingeling
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: